גפני לקול חי: "לא פוסל להיכנס לקואליציית נתניהו"

    יוסי צלניקר No Comments on גפני לקול חי: "לא פוסל להיכנס לקואליציית נתניהו"
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה גפני אומר לבצלאל קאהן במהדורה המרכזית בקול חי כי לאחר הדיון הלא נעים בוועדת הפנים בשבוע שעבר, יושרו ההדורים היום וראש העיר יחתום על האישורים המיוחלים שכבר שלוש שנים ממתינים להם.

    "חלק מהתהליך שעיכב היה מכוון, אבל היה חלק בירוקרטי קשה שגם הבחירות עכבו את זה. אין ליהדות התורה נציגות בלוד אבל נכנסתי לעניין ואני מקווה שעוד יומיים אחיסמך תצא לדרך".

    לשאלת המראיין על התנהלות משרד השיכון תקף גפני את מדיניות הממשלה הזו וגם הקודמת בה הוא היה חבר. "מדובר בכישלון קולוסאלי כלפי הציבור כולו, הממשלה הנוכחית שלא עושה כלום גם לא נוגעת בדיור, אין התייחסות לאף אחד, אולי יח"צנים מדברים".

    "מכיון וזו שמחה לא אדבר מילה על הניסיון של משרד השיכון לקחת קרדיט על נושא אחיסמך. זה קרקעות פרטיות של יזמים פרטיים. אם משרד השיכון רוצה להוכיח שהוא עושה משהו שיראה מחריש בית שמש וביתר" דברי גפני.

    בנוסף דיבר גפני על תמלוגי הגז לאור חוק ששינסקי, דבר שמנוהל בוועדת המדע שברשותו.

    לסיום הודיע גפני כי הוא אינו מתנגד להיכנס לקואליצית נתניהו באם לפיד ייצא. "כך עשינו עם שרון, עשינו תרגיל להוצאת שינוי ונכנסנו, לא רואה סיבה לפסול כזה דבר מראש".

    "הממשלה הרעה הזו תעבור מן העולם, לא מדובר משהו יציב למי שמכיר את מה שנעשה מבתוכו. למרות זהות האינטרסים שאיש לא רוצה ללכת לבחירות ולהפיל את הממשלה עדיין כולם מחכים לרגע שהקואליציה הזו תתפרק".



    0 תגובות